tisdag 16 februari 2010

BESÖK AARON & ME, FORMGIVNING DÄR HJÄRTAT FÅR TA PLATS!


DUNDER OCH KABRAK!!!!!
Nu ni, alla mina vänner och alla andra som jag känner kan ni gå in på min webbshop där jag säljer grafiska tryck, stickers, gratulationskort och annat som gör mig glad! Hoppas att ni alla ska hitta någonting som passar just er!

Sidan är fortfarande under konstruktion, så jag hoppas att ni har överseende med det! Men nu finns den och jag är SSSSÅÅÅÅÅÅ glad! Äntligen kan vi lansera sidan som jag och bästa Angela Yong har kämpat med SÅ länge! Jag kommer att lägga upp nya tryck och mycket annat till försäljning så fort jag bara har tid.

Idag är en lyckodag, jag kan lansera min webbbutik, Matti fyller år och det är semeldagen!!!!! Kan något gå fel??? Nej jag tror inte det! Så idag firar vi med semeltårta!

Så klicka på apan här brevid till höger och besök Aaron & Me - Formgivning där hjärtat får ta plats!

PS. Kolla http://naraokara.blogspot.com/ där Lena med butiken Nära & Kära i Eskilstuna har något att visa!

Nu ska jag ta några glädjeskutt innan mannen kommer hem, sedan väntar STORT FIRANDE!

7 kommentarer:

Lena/Nära o Kära sa...

GRATTIS TILL HEMSIDAN!
Vad fin den blev:)
Kram

Lindis sa...

Stort grattis till er båda!

Anonym sa...

Grattis! Åhh avd kul! Ska genast surfa in där o kolla! Hälsa Matti ett stort Grattis oxå! Kram/Mia

s.m.i.l.e sa...

Hej! Snubblade in på din blogg och surfade runt lite. Vilken fin blogg du har!

Fortsatt trevlig vecka!

Mellan fyra väggar... sa...

Hej!
Vad roligt att du är i gång med hemsidan och vad mycket fint det fanns!

Kram sandra

Maria sa...

STORT grattis till hemsidan, kul att du kommit så långt! Fortsatt lycka till och hälsa Matthias grattis i efterskott.

Kärleksallen sa...

Vilken fin blogg! Dessa tavlor är super fina... slänger in en beställning när jag har bestämt mig för vilken/vilka :-).
Mvh Johanna