söndag 7 februari 2010

Hemma igen!

Igår kväll kom jag hem från en mycket intressant och intensiv vecka i Montreal. En stad som bjöd på otroligt många upplevelser. En stad som i sig inte är speciellt fin (enligt min uppfattning) men som ändå har en atmosfär. Och inte gör det saken sämre att staden har en "underground" bestående av 30 km (!) underjordiska gångar med 1600 butiker!!!!!!!!!!!!!! När man gick ner i bottenvåningen på en galleria öppnade sigen helt ny värld!
Jag hann med en del shopping, ska visa er sen, jag var till och med tvungen att köpa en ny väska för att få med mig sakerna hem!

Lite sightseeing han jag också med och den här fantastiska skylten satt vid kajen vid St Laurens River. Visst är den fin?
Nu väntar en vecka med intensivt jobb, ser redan fram emot nästa helg då jag förhoppningsvis ska få en hel del gjort här hemma!

Kram!

1 kommentar:

Maria sa...

Välkommen hem! Låter som du haft det bra. Hälsa familjen! Kram