onsdag 24 februari 2010

Nyblom och Kollén

Jag vill ha ALLT från Nyblom och Kollén! De har så otroligt fina tyger, dukar och mattor och ny till våren vill jag ha in lite färg och då skulle det ju passa perfekt med detta fina!

Jag funderar på att sy vimplar till Aarons rum, då skulle ju dessa tyger i gröna nyanser passa perfekt tillsammans med lite turkost och vitt.

De rosa tygerna skulle vara fint till kuddar i vardagsrummet.... och den smalrandiga rosa matta skulle sitta som en smäck i köket.
Den grå kudden här nedan skulle passa finfint med de rosa i soffan!
Alla bilder är tagna från www.nyblomokollen.se

Nu ska jag vara ledig ett par dagar, ska bli SÅ skönt!!! verkligen vardagslyx att kunna vara ledig några dagar här och där. I helgen väntar Vimmerby för hela familjen, ska bli roligt att komma iväg en sväng!

Sist men inte minst vill jag passa på att säga GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN till min svägerska Linda! Hoppas du haft en bra dag!

Många kramar!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej tjejen,
Hittade din blogg via Lindas blogg som jag blev tipsad om. Vad duktiga ni är och påhittiga. grattis till ditt företag och till bröllopet i sommar. Vi är hemma på söndag om ni har tid att träffas.

Kram Malin, Filippa och Marcus