söndag 14 februari 2010

Alla Hjärtans dag!

Jag vill bara passa på att önska er alla en riktigt trevlig Alla Hjärtans Dag!
Jag ska fira den tillsammans med min familj och några vänner som kommer på fika, därför har jag stått hela förmiddagen och bakat KÄRLEKSMUMS med rosa och lila hjärtströssel på, för vad kan passa bättre en dag som denna?

Förövrigt tycker jag att vi alla ska tänka lite mer på ordspråket "Älska mig som mest när jag förtjänar det som minst för då behöver jag det bäst" idag. Och det gäller inte bara den du delar ditt liv med utan också dina vänner och barn. Livet är inte enkelt, men det blir enklare när man märker att de som står nära bryr sig om just mig, även om jag kanske inte förtjänar det just då...så alla ni där ute, ring upp dem ni älskar och saknar idag och berätta det!

Alla Hjärtans Dag-kramar från mig!

Inga kommentarer: