lördag 13 februari 2010

Converse All Star och några armband


Jag längtar tills jag kan använda mina nya, grå Converse All Star som jag köpte i Montreal förra veckan, men med detta snöväder kommer det nog dröja länge, suck, är riktigt trött på detta vinterväder nu!Jag tycker att det är hur snyggt som helst att ha många olika armband på en och samma gång. Det är ju bara hur snyggt som helst att matcha olika stilar, färger och strukturer! Jag har alltid haft en förkärlek till armband och har därför ganska många, så nu mixar och matchar jag som bara den! Dessa köpte jag på American Eagle Outfitters i Montreal, och jag älskar dem alla! (ja, jag vet, bilden är inte så bra).

Det här halsbandet fick också följa med hem, det ska jag matcha med vit tröja, slitna jeans och mina converse, när våren väl kommer!

Snälla vädergudar, låt det bli vår!
Over and out!

1 kommentar:

Lindis sa...

Va fint allt var! Jag har önskat mig ett par rosa Converse i födelsedagspresent.


God Kväll!!