torsdag 4 februari 2010

AARON

Ingen som har läst min blogg kan ha gått miste om min lille son Aaron.
För mig är han allt, allt, allt jag någonsin har önskat mig.
Han är den där pusselbiten som jag inte förstod att jag hade saknat innan jag höll honom i famnen första gången.
Han är den där solstrålen som jag behöver för att överleva.
Han är mitt hjärta, mitt liv, mitt allt, min skatt!

Och nu sitter jag här, på andra sidan Atlanten och längtar efter honom och hans pappa så mycket så att ord inte räcker till. När jag pratade med honom på telefon sist sa han bara: Mamma, kom hit! Mamma, kom hit! Och snart kommer jag, hjärtat!
Jag hittade dessa bilder på datorn från när han var liten. Lille vän, vad stor du har blivit! Lille vän, så otroligt fin du är!
Nu är jag färdig med Montreal, jag vill hem!!!!!!!

1 kommentar:

Lena/Nära o Kära sa...

Vad fin han är din lille son! förstår att du längtar efter honom. Hoppas din resa har varit bra i alla fall.
Kram