tisdag 9 februari 2010

En liten cowboy

Idag var det maskerad på Aarons dagis och han var utklädd till en liten cowboy med slitna jeans, cowboy-tröja med tryckt väst och scarf från Lindex, cowboyhatt och pistolhölster från leksaksaffären. Oj, vad roligt han hade haft och när vi kom hem fortsatte leken, och är man 2,5 år och VILL klä sig själv hamnar hatten oftast på sned ;-) . Men vad gör väl det?
Jag vill ha ett månbord som jag ska måla vitt, vitt, vitt! Ska nog ta mig en sväng förbi Erikshjälpen imorgon och se om det kanske finns ett sådant som står och väntar på mig där????? Eller är det någon av er som läser detta som har ett som står och skräpar? Hör av er i så fall! Eller kanske jag ska måla det turkos eller ljusrosa nu till våren???? Om jag tröttnar kan jag ju alltid måla om det!
Kramar!

2 kommentarer:

Ninja sa...

Just passing by...

Maria sa...

Vilken söt liten cowboy!