måndag 1 februari 2010

Välkommen februari!

Idag hälsar jah Februari välkommen, en ny månad som vi ska fylla med glädje och roliga, minnesvärda stunder!
Idag passar jag på att säga GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN ÅSA!!!!! Hoppas du får en bra dag!
Är inte dessa små chokladaskar helt fantastiska???? Jag hittade dessa bilder på en amerikansk blogg, www.daisypinkcupcake.blogspot.com/, tjejen som har bloggen hade i sin tur hittat dem på en asiatisk sida på nätet...jag måste nog kontakta miss Pink Cupcake och fråga på vilken sida hon hittade dem, det känns nämligen som att jag MÅSTE ha dem!
Njut av dagen!
Nu ska jag gå ner och äta hotellfrukost sen iväg på möte på International Civil Aviation Organisation, ska bli spännande!
Kram!

4 kommentarer:

Lena/Nära o Kära sa...

Men ååhh vad jag blev sugen på choklad nu! superfina!

Mellan fyra väggar... sa...

Men såå fina!
Om du hittar dom så får du gärna dela med dig av informationen:)

Kram Sandra

åsa sa...

tack snälla fina! jag hade en mycket trevlig dag, som det ska vara på en födelsedag! jag menar, det e ju inte alla dagar som man fyller 23 år! simma nu lugnt i den sibiriska vinterkylan!
kram

Unknown sa...

Hi. Thanks for visitng and I am glad you like my blog! About where I found these candies- if you go to the end of the post it says "10x10" at the bottom..click there and it will take you to the website. The only thing is that it is written in korea and when I did the translator that didn't work. So, if you know how to read it or have any luck please let me know. Thanks Daisy~