söndag 31 januari 2010

Inlägg från Montreal

Jag vill börja med att tacka för alla gulliga kommentarer, det värmer jättemycket! Så TACK ALLA!
Jag är nu framme i Montreal, klockan är ca 06:00 och ja har varit vaken LÄNGE, det här med jetlag är ingen rolig historia! Pigg som en lärka vaknade jag kl 04:45 och kunde inte sova mer, tur att jag har min dator med så att jag kan blogga!

Resan gick bra, och vi kom fram i tid till ett VINTRIGT och KALLT Canada, om jag tyckte att -25 grader hemma i Sverige var kallt när jag åkte igår morse så var det fasen sommarvärme mot den kyla som uppenbarade sig här! Också -25 grader men kombinerad med någon form av isvind som gjorde det mer eller mindre omöjligt att vara ute. Hoppas det blir bättre idag!
Idag väntar Montreals shopping på mig, oj, oj, oj vad kul det ska bli! Jag var en kort sväng och fönstershoppade igår kväll för att hålla mig vaken, så jag har redan kollat ut några affärer som jag måste besöka idag!

Det är är för övrigt min utsikt från hotellet, jag ljuger inte, men jag har själv inte tagit bilden. Är det inte fantastiskt? Jag bor på våning 21 så det här är vad jag ser!

Men hur fantastiskt det än ser ut och hur kul det än ska bli så saknar jag redan min ÄLSKADE lilla familj, min sambo och min son, er vill jag aldrig vara utan! Jag önskar att ni var här med mig! Det är vi som är de TRE MUSKETÖRERNA!

Kramar, ses snart igen!

1 kommentar:

Lena/nära o Kära sa...

Åhh nu fick jag en tår i ögat. Jag vet ju hur man saknar sina nära bara efter en natt:( Men nu ska du ha så kul som du bara kan och snart är du hemma hos dom igen! Vilken underbar utsikt du har!!
Jag blev faster i dag förresten, så snart kommer Stella-beställningen :)