tisdag 12 januari 2010

Montreal, here I come!

Igår fick jag erbjudandet att följa med på ett seminarium angående internationellt miljöarbete för luftfarten, vilket kändes helt fantastiskt!!!!!!! Så den 6 februari åker jag och stannar i en vecka. Jag hoppas att arbetet kommer att vara givande, att få arbeta med luftfartsfrågor känns verkligen jättespännande och jag är glad att jag halkade in på det spåret för en tid sedan.
Jag har hört av de som varit i Montreal tidigare att staden är en mix av Paris och New York, vilket låter HELT PERFEKT, tycker jag! Jag har ju haft turen att få besöka både New York och Paris och det är två städer som jag verkligen älskar!Lägg till bild

Åh, mitt 2010 har fått en fantastisk start, mitt företag, Aaron & Me går bättre än jag trodde och hemsidan är väldigt snart "up and running" (HUR KUL SOM HELST!!!!), jag har fått många nya roliga arbetsuppgifter inom Luftfartsmyndigheten och jag har fått möjligheten att följa med på en oförglömlig resa, allt på bara några veckor!!!! Det tillsammans med att vi sakterliga har renoverat färdigt vårt hus och Aaron stormtrivs på dagis gör mig LYCKLIG, LYCKLIG, LYCKLIG!
Vad är det de brukar säga......plötsligt händer det! Och jag kan bara hålla med just nu! Hoppas att hela mitt 2010 kommer att bli så här bra!

Glada kramar, nu väntar jobb med hemsidan!

3 kommentarer:

Lena/Nära o Kära sa...

Vad härligt det låter :)

Lindis sa...

Härligt med resan! Wow! Å ditt 2010 kommer nog bli ditt bästa!!!

Anonym sa...

Hej Jenny! Tack så mkt. för senast! Åh, vad kul & spännande med Montreal! Kram Mia