fredag 22 januari 2010

I helgen väntar Stockholm!

Ikväll bär det av till huvudstaden för besök hos bästa Anders och Åsa, jag vet inte hur mnga gånger Aaron frågat mig: -Åka Åsa Anders snart? Det är med andra ord fler än jag som ser fram emot helgens strapatser!
Formex går ju av stapeln i Stockholm, tyvärr ska vi inte dit, det får kanske bli nästa år istället?

Tänkte passa på att tipsa om att Lagerhaus har en herrans massa fina, våriga inslagningspapper med matchande band, så ska du ge bort en present så är det en bra idé att gå dit för att hitta fina papper till bra pris! Det här gröna pappret med vita prickar med "omvänt snöre" kommer just därifrån och jag tycker att det är så vårigt och fint! Vad som är i paketet kan jag dock inte avslöja här, de som ska få det kan ju kanske läsa här och få överraskningen avslöjad!

Och här kommer utlovad bild på vår fina lampa från MIO, den ser ut som en fluffig gräddbakelse och jag älskar den!
Ha nu en riktigt bra helg allihopa!
KRAMAR!

2 kommentarer:

Lindis sa...

Va fint det blev med lampan!

Lindis sa...

Hej bloggare!
Du har fått en award av mig!
Kram Linda