söndag 3 januari 2010

Nu är glada julen slut, slut, slut....

.....julegranen kastas ut, ut, ut!
Men till nästa år igen,
kommer han min gamle vän,
för det har han lovat!

Ja, nu åker julen ut på Frivaktsgatan! Idag kastade vi ut granen och plockade ihop alla tomtar och annat julpynt. På något sätt känns det vemodigt, men mest av allt känns det skönt! Nu ser jag fram emot våren, även om det fortfarande är mitt i iskalla vintern...men inne kan man ju göra det lite vårlikt. Har sett att de säljer krokus och pärlhyacinter i krukor redan, man kan ju njuta av dem inne innan de vågar sig upp ur jorden utomhus! Så kanske jag sticker och köper några redan imorgon?

Nu ska jag färdigställa några tavlor som jag fått beställning på. Jag känner mig väldigt lycklig att få göra det jag brinner för och hoppas att jag en dag kommer att få skapa på heltid!

KRAM!

Inga kommentarer: