onsdag 20 januari 2010

Vårnya kläder och en rättelse!

Även fast snön vräker ner utanför fönstret och vintern är värre än på många år drömmer jag om vårkläder nu. De här godbitarna hittade jag på Kappahls hemsida. Det är verkligen en butik som "hottat upp sig" på senaste tiden. För ett par år sedan var det inte en affär för mig men idag hittar jag allt som oftast saker där. Att de har bra priser är ju också en fördel! Jackan kostar 499 kr och byxorna 349 kr. Kanske skulle vara något för min vårgarderob???
De här fina sakerna hittade jag på HM:s hemsida och de skulle sitta finfint på min lilla Aaron i vår! Skorna kostar 129 kr, byxorna 179 kr och tröjan 199 kr. Fynd, det också skulle jag vilja säga! Det är så kul nu när Aaron blivit lite större och kläderna både är coolare och sitter bättre. Jag älskar att klä min lilla goding!


Och så måste jag rätta till ett fel som jag skrev igår. Länken till Butiken NÄRA OCH KÄRA i Eskilstuna är ingen annan än www.naraochkara.com/ och Lenas fina blogg hittar du på www.naraokara.blogspot.com/. Så alla ni som försökte kolla igår, titta in på dessa sidor och NJUT istället!


Snöiga kramar från mig!

Inga kommentarer: