onsdag 6 januari 2010

Vårt kontor

Vi håller som bäst på att flytta ner vårt kontor från övervåningen till undervåningen och organisering pågår för fullt. Kontor och gästrum ska kombineras. För att hålla reda på allt som ska göras varje dag skulle jag behöva de här klämmorna.Och den här kalendern skulle sitta finfint överskrivbordet.

Allt som allt skulle man kunna säga att jag önskar att det såg ut så här i vårat kontor! Åh, vad jag skulle tycka det var ok att sitta där och jobba då!

Alla bilderna är från den tyska sidan http://www.car-moebel.de/. Kanske jag vågar beställa därifrån även fast jag inte kan ett ord tyska, jag får väl förlita mig på sambons gymnasietyska ;-) Vad säger ni, är det någon som har beställt inredning från utländska nätbutiker? Brukar det gå bra?
Imorgon väntar jobbet efter en lång julledighet så nu måste jag sova!
Kram!

Inga kommentarer: