tisdag 26 januari 2010

BLOGGAWARD!

Jag har fått en Blogg award från Linda med bloggen Svart Husrenovering, så himla kul!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! När man får den så är det inte bara för att någon uppskattar ens blogg, man ska man visst också berätta 7 roliga fakta om sig själv, så här är jag i ett mini-mini format:

1. Jag älskar sötsaker. Ett liv utan lite godis då och då skulle vara öken.
2. Jag har bott i Australien i ett halvår.
3. Modeintresserad.
4. Älskar att skapa, allt från grafiska tryck i mitt företag till pärlhalsband, akvareller, och blomarangemang.
5. Om jag skulle skola om mig skulle jag bli florist och öppna en egen liten butik.
6. Är en frenetisk vän av ordning, oreda gör mig galet nervös! Nej, ordning och reda bland sakerna måste det vara!
7. Älskar att resa. Har varit i alla världsdelar utom Afrika och Sydamerika, men jag ska väl ta mig dit någon gång också!

Kopiera awarden till din blogg.
Länka till personen som tilldelat dig awarden.
Berätta 7 intressanta fakta om dig själv.
Välj 7 bloggare som du vill tilldela denna award och länka till deras bloggar.
Lämna en kommentar på deras bloggar så att de vet att de fått awarden.

Jag vill ge denna award till:
www.naraokara.blogspot.com
www.meandalice.blogspot.com
www.maritsvitaskrin.blogspot.com
www.vitavillavila.blogspot.com
www.fiashus.blogspot.com
www.villahemmet.blogspot.com
www.flitigafredrika.blogspot.com

Ha nu en riktigt trevlig kväll allihopa!

Själv ska jag börja packa till min resa till Montreal. Det kommer inte att bli helt lätt eftersom man måste var uppklädd till tänderna, dvs kostym eller andra finkläder. Jag är ju en tjej som älskar slitna jeans och converseskor matchat med en snygg topp och snygga halsband. Med andra ord har jag inte jättemånga kostymer hängandes i garderoben.....men, men ,, något ska jag väl kunna hitta, och om jag inte gör det har jag ju en anledning att shoppa nya kläder till mig själv!

Kramar från mig!



8 kommentarer:

Villa Hemma sa...

Hejhej

Tackar massor - blir jätteglad!

kram på dig

Jes/Vita villa vila sa...

Hej!!

Stort tack för denna award - vad gulligt att du tänkte på just lilla mig :) Kul att hitta din fina blogg också!

Ha en underbar resa till Canada!

Kram/Jes

Fredrika sa...

Hejsan, svejsan och tack så hemskt mycket! Och så hittade jag ju din blogg! Vilka fina illustrationer det ser ut att du gör! Trevlig kväll! /Fredrika

Lena sa...

Halloj!
Ååå vad glad jag blev :)
Det svåra blir att komma på något spännande om sig själv.
Tack & kram!

Marits vita skrin sa...

Hej på dig.

Tusen tack för den fina awarden. Vad glad jag blir.
Jag är dålig på sånt där jag.... *fniss*

Jätte fina illustrationer du gör.

Kram från mig
Marit

Lena/Nära & Kära sa...

EKOLOGISK TÄVLING hos mig! Hoppas du vill vara med :)
Kram!

Bralliz sa...

Hej Jenny!
Tusen tack för den fina awarden!!!
Hade inte glömt bort att svara dig, men jag ligger lite efter att svara på alla kommentarer... *fniss*
Vet inte var tiden tar vägen...
Åh så spännande att få åka till Kanada! Låter som ett spännande jobb du fått!
Vilka fina o fräscha tryck du gör också!!!
Kram och tusen tack än en gång!!!
Kram Susanne

Bralliz sa...

Oj! Yrpannan här igen...
Det är visst Alice (dottern) som är inloggad, hi, hi...
kram Susanne (me and alice)