fredag 29 januari 2010

Muffinsskålar

De här fina muffinsskålarna köpte jag i butiken Stockhome i Stockholm förra helgen och jag bara älskar dem! De fanns i flera olika färger men jag fastnade för dessa (ångrar mig dock att jag inte köpte en ljusgul också). Just när jag köpte dem visste jag inte riktigt vad jag skulle ha dem till, men nu fungerar de som utmärkta nappskålar till Aarons alla nappar som annars ligger och skräpar lite varstans. När napp-livet är över kommer jag med all säkerhet komma på en annan användning till dessa godingar!
Imorgon bär det av till Montreal, ska bli fantastiskt kul och jag hörde idag att vi skulle åka med tomma väskor för shoppingen ska vara grym!!!!!!!! Oh, I love it!

Jag kommer att ha med mig datorn så jag ska hålla er alla uppdaterade under resans gång. Nu väntar sambons tacopaj, sen mys med familjen innan jag går och lägger mig. Kl 05.00 imorgon bitti väntar taxin som ska ta mig till flygplatsen!

Tjingeling!

7 kommentarer:

Mellan fyra väggar... sa...

Vilka söta muffinsformar!
Och ha det så roligt på resan!

Kram Sandra

Lindis sa...

Oj dom var fina!

Ha en skön resa!! Är så avis!!!
Ser fram emot att träffa dina grabbar i helgen
Kram

me and alice sa...

Hej Jenny!
Ha det nu så kul på din resa!!!
Är inte alls avis... *fniss*
Kramis Susanne
ps. Skriver om min award just nu...

Anonym sa...

Åh vad kul Jenny! Önskar dig en riktigt trevlig resa!
Kram Mia

Lena/nära o Kära sa...

Albumet har kommit! Vad fiiint du har gjort :) ska bli så kul att visa upp den.
Ha det nu KANON på resan!
Kram Lena

Vintage sa...

Vilka underbara muffinsskålar! I like!Ha en skön hekg! Kramar Susanne

Vintage sa...

Trevlig resa förresten! Låter underbart!! Kramar Susanne