fredag 8 januari 2010

Tvättstugan

Nu börjar tvättstugan bli klar så här kommer lite bilder!
Jag är riktigt nöjd med den turkosa färgen och blomtapeten!


Tapeten och mosaiken kommer från Bauhaus, inredningen från IKEA och dörrmattan från Chili Inredning i Norrköping. Den grå mattan är en gammal godig som har fått flytta ut från gästrummet/kontoret. Papperkorgen kommer också från Bauhaus.

Ett gammalt smyckesträd från Indiska får numera tjäna som nyckelhållare, jag känner mig så nöjd när gamla saker som står och skräpar får en ny, bättre användning!
Och självklart så har min tavla, skapad av mig, för vår tvättstuga kommit upp! Jag är SÅ nöjd!

Ha nu en FAB FRIDAY, allihop!

3 kommentarer:

Mellan fyra väggar... sa...

Mycket snyggt! Skulle själv vilja ha en ny fräsch tvättstuga:)
Ha en trevlig helg!!

Anonym sa...

superfint, o tavlan e helt lovely.... I like!!
Kram Sofia

Lena/Nra & Kära sa...

Det blev RIKTIGT fint i er tvättstuga!