lördag 1 januari 2011

Nu är glada julen slut, slut, slut....

....julegranen kastas ut, ut, ut!
Ja, idag har allt julpynt plockats bort och granen kastats ut. Det enda som finns kvar är stjärnor och ljusstakar i fönstren, de får stå någon vecka till. Det känns så skönt att välkomna det nya året med friska, nya tag! Idag är en riktig slappardag men imorgon ska jag åka till tippen och kasta en herrans massa saker, tidningar och skräp som vi rensat ut, sen ska jag åka och köpa nya blommor! Jag längtar redan!

Tänkte visa er en kjol som definitivt kommer att hänga på mig i vår! Jag tycker den är jättesnygg och den kan bli min för endast 349 kr! Finns på Kappahl.

Jag skulle kunna tänka mig att matcha den med den här sjalen för 149 kr, också den från Kappahl.
Nu ska jag mysa med mina killar, sedan väntar tacos! MUMS!

1 kommentar:

Maria sa...

Tack för det fina bröllopsfotot och god fortsättning på det nya året!