söndag 30 januari 2011

Och här är resultatet!

Helgen har varit fylld med trevligheter, vi har hunnit med en loppisrunda, middag med goda vänner och inte minst fixande här hemma! Kvällen idag blev väl dock så där....befarar magsjuka hos Aaron, vi får väl se hur natten blir...nog om det!Här är resultatet av det nya gardintyget jag köpte förra veckan! Nya gardiner och kuddar till både vårt och Aarons sovrum. Den prickiga kudden sydde jag idag, de andra två är flera år gamla och kommer från Indiska.
Spetsen på gardinen och kudden hittade jag på gårdagens loppisrunda, kostade bara 30 kr för en LÅÅÅÅÅÅNG spets! Sånt gillar jag!
Nu ska jag snart se på Solsidan, det är ju hur kul som helst!
Kram!

4 kommentarer:

vitagavlar.blogspot.com sa...

Åh, vad fint det blev! Är riktigt sugen på det blommiga från Panduro, har spanat in det och du har övertygat mig!
Tack för uppmuntran ang senaste dagarnas inlägg på min blogg och nu för vikttips! Suveränt!
Hoppas pojken håller sig frisk, magsjuka är ingen hit! Har du ätit vitpeppar, om inte, gör det!!!
Kram Lisa

Emelie sa...

Vad fint du gjort med gardiner och kuddar. Det är så kul att få förnya! Extrakul när man kan fixa det alldels själv och får komponera ihop det precis som man tycker...=)

Hoppas liten är frisk snart igen! Magsjuka är riktigt jobbigt! Usch!!!

kram Emelie

smile sa...

Härligt! Jag som inte är särskilt blommig gillar det blommiga tyget supermycket. Bra jobbat!

Sarah sa...

Superfint. Vilket underbart barnrum.