måndag 17 januari 2011

Vill ha!

Till våren vill jag alltid ha massor av nya kläder och kanske inte allra minst till denna vår då det enda jag går omkring i nu är leggings, tunikor, töjbara toppar och gravidjeans.
Högt upp på min önskelista just nu står dessa två plagg som kommer från Odd Mollys vårkollektion 2011. Den stickade tröjan/kappan har ju hängt med Odd Molly länge men den är still going strong! Jag ska bara ha en sådan i vår!!! Den ska jag matcha med jeans och vita converse!

Den här klänningen är ju också en dröm....som sagt, de står båda högt upp önskelistan!
Ha en bra kväll allihop, nu ska jag surfa vidare efter inspiration och köptips för våriga bebiskläder!
PS. Alla bilder kommer från Odd Mollys hemsida. DS.

1 kommentar:

Sofie sa...

Hej! Vill börja med att tacka för en jättetrevlig blogg. självklart vill jag vara med o ha chansen att vinna. skulle turen varaframme, så skull jag vilja ha "home is where the heart is", har ingen blogg själv. kramizar Sofie
sofie_helge@hotmail.com