torsdag 27 januari 2011

Nya gardiner

Idag slank jag förbi Panduro på väg till mataffären. Där hittade jag dessa fantastiska tyger som ska bli till nya gardiner o kuddar i Aarons rum (det prickiga) och det samma i mitt och mannens sovrum. ÄNTLIGEN säger jag!!! Aaron har haft en hissgardin från Hemtex som känns SÅ tråkig och i vårt sovrum har en vit rullgardin fått fungera som gardin sedan vi flyttade in 2008. Men i helgen ska det bli ändring på det!!! Känner redan hur det kliar i fingrarna efter att packa upp min fina symaskin som jag fick av min pappa i julklapp!!!
Återkommer med bilder så fort jag är färdig!

Här kommer också en bild på Aarons schyssta skor som inhandlades på HM igår.
Ha en bra kväll, kram!

3 kommentarer:

Johi sa...

Skorna är ett must-have!

Lena sa...

Gud så coola skor till lillkillen:)
Trycket har kommit också, så att du vet. Tack så mycket och trevlig helg!

smile sa...

Spännande att se resultatet.