onsdag 5 januari 2011

Aaron & Me

Som många av er redan vet så driver jag ett företag, Aaron & Me - formgivning där hjärtat får ta plats.
Där skapar jag personliga och generella tryck och tavlor för både stora och små, pojkar och flickor, män och kvinnor. Företaget har gått på sparlåga under hösten eftersom jag helt enkelt inte har haft tid att marknadsföra mig som jag har velat och min graviditet har gjort sig väldigt påmind med oavbrutet illamående och sjuklig trötthet, men nu ni! Nu kliar det i hela kroppen efter att få dra igång det hela PÅ RIKTIGT!!!!!! Hemsidan ska uppdateras, marknadsföring ska sättas igång, nya tryck skapas och flera gamla läggas åt sidan. Företaget ska också utökas med försäljning av en del andra saker, som jag kommer att avslöja när det hela är i hamn.

Under min föräldraledighet ska jag försöka få tid att verkligen förverkliga min dröm om detta företag och få det att växa! nedan kommer lite smakprov av vad du nu kan hitta på hemsidan! Till höger kan du klicka dig vidare dit!
Ha en bra dag!

1 kommentar:

Åsa sa...

Hej hej. Vilka underbara tavlor, har bestämt mig för att beställa en.. ska bara klura på vilken :) Jag hittade hit via en kompis och så blev det lite komiskt för min sambo (Jens Engström) såg bloggen och sa att han faktiskt jobbar på samma jobb som dig (wsp) Haha. Nu är jag iaf fast i din blogg och önskar er all lycka med nr 2. Vi bor ju också i Lindö och har en son som är 2 år. Ha det bra! Kram Åsa