lördag 22 januari 2011

Vila

I den här liggfotöljen från Le Curbusier kommer nog jag att spendera många timmar fram tills bebisen föds...jag har nämligen blivit 50% sjukskriven med ordinationen att vila. Precis samma visa som med Aaron men då blev jag 100% sjukskriven i samma vecka då sammandragningarna den gången var så kraftiga att jag hamnade på förlossningen men beskedet att lille Aaron nog var på väg ut, 11 veckor för tidigt. Där vill jag inte hamna igen, så vila är nog min medicin!

Fotöljen har alltid varit lite missplacerad, den ser inte så stor ut men den tar en ofantlig plats för att den är så lång...men nu är den helt plötsligt väldigt bra placerad, mitt i rummet, så att jag har full uppsikt!

Idag väntar dop av en barndomskompis lilla flicka Meja, ska bli kul! Sen blir det väl som sagt, just det, vila...

Kram!

2 kommentarer:

Fröken Fräken sa...

Ja, då är det allt bäst att du vilar! Skulle behöva vila lite mer, synd att man inte får ta tupplurar på jobbet som ickegravid ändå..

Tyvärr ingen riktig pysselinspiration än, men den kommer nog tillbaka!

Johi sa...

Hoppas du vilar massa nu! Det är du och bebisen och resten av familjen nu!

Tack snälla. Känns ju extra bra när ett proffs som du tycker att det ser fint ut. Typsnitten har jag bara laborerat med i bloggers mall. Under malldesign och avancerat kan man välja massa fina textstilar.

Kram