måndag 10 januari 2011

Litet tips!

Idag vill jag visa er den här bilden som jag hittade på den lokala tidningens hemsida idag. Jag tycker att den är så gullig och för oss som gillar att pyssla så går det ju jättelätt att göra dessa själv! På loppis kan man ju hitta både fina gamla glasfat och glas som man skulle kunna använda! Tidningen tipsar om att man kan stoppa in små minnen, vilket inte är helt fel! Då vet man ju var man har dem!

Men man kan ju stoppa i lite vad som, en ganska kul grej att göra med sina barn!

Ha en bra kväll!

Kramar!

1 kommentar:

Emelie sa...

Hej!
Vilken kul idé! =)
Spännande att höra att det inte är så långt kvar till lilla bebisen kommer!

Jag skriver för att jag har en liten undran idag...;) Jag är nyfikne på vad ni har för höd på väggen bakom soffan på er övervåning. Det är ju alltid lite speciellt när man har en snedvägg att ta hänsyn till. Jag har inte riktigt vant mig vid detta än...

Ha det gott!
kram Emelie