torsdag 13 januari 2011

Jeans

Alla ni som varit gravida vet nog vad jag pratar om när jag säger att jag LÄNGTAR tills jag kan dra på mig ett par riktiga jeans! Oj, vad jag längtar, det är så att jag längtar efter ett par sådana som riktigt skär in i midjan när man sätter sig ner, ett par riktigta jeans. Inga strechiga kläder som kan töja sig till oigenkänlighet, utan ett par riktigt schyssta jeans. Ni förstår vad jag menar va?
Längtan var så stor igår att jag slog till på ett par nya jeans som jag ska ha i vår. Kanske (läs med allra största sannolikhet) kommer jag inte kunna ha dem i april, säkert inte i delar av maj heller, men sen, åhhhhh, vad jag ska njuta i mina fina nya jeans! Stor anledning till att jag köpte dem var också att jag har 30" i benlängd och det är jättesvårt att få tag på, så när jag hittade dessa, med en dragkedja nedtill, kunde jag bara inte motstå frestelsen!!!!!Nu hänger de på garderobsdörren och ser fina ut och där fungerar de också som en morot att jag inte ska ta den där goda chokladbiten framför tv:n eller kakan till kaffet....för hur som helst ska ju all choklad och alla kakor väck när älskade lilla bebis är ute!!!!

Jeansen finns på Gina Tricot.
Ha en bra kväll!
Over and out!

1 kommentar:

Sarah sa...

Förstår verkligen känslan. Jag har en del kilon kvar, men va skönt det var att rensa ur gravidkläder och amnings bh, och sunkiga nerspydda linnen. Hoppas kunna komma i lite snygga jeans under våren. Vilka fina jeans du hittade.