onsdag 26 januari 2011

Aaron -That´s my boy!

Nu är Aaron snart 3,5 år och han gillar att gå i affärer med mig! Är det inte fantastiskt? Han plockar fram saker till mig (kanske inte det jag själv skulle välja alla gånger) och säger: "Den här köper vi till dig mamma, då blir du så fin!"

Han har flera gånger också plockat kläder till sig själv. Idag gick vi in på HM och han gick raka vägen fram till denna Mussetröja och sa: "Är det min storlek mamma, den vill jag ha!" Sen plockade han fram ett par skitfina basketkängor i jeanstyg och sa: "Och de här vill jag ha!"
Eftersom kläder är ett av mina största intressen smälte jag som glass i solsken och vi betalade...

Till mig slank dessa treggings för gravida ner i påsen, ett fynd enligt mig! KORTA i midjan (jag gillar inte de där mammabyxorna som går upp över magen) och mina för endast 199 pix!
Bilder på Aarons skor utlovas imorgon då det är lite bättre ljusförhållanden att fota i!
Aaron, en liten klädgalen kille, that´s my boy!
Kram!

3 kommentarer:

Fröken K sa...

Sådan mor, sådan son. :)

Johi sa...

Haha, jag skrattar här i min ensamhet! Precis den tröjan valde min E, 3,5år ut från katalogen. Men jag köpte den inte...bad mummy... Han har så många i rött/turkost... Men söta är dom! Här är det mest tjejen som fyller 6 i sommar som är en fena på att matcha kläder! Kram

s.m.i.l.e sa...

Härligt! Jag har som bekant TVÅ klädgalna barn. Jättekul, men jag vet inte hur vi ska få plats i huset med alla kläder och skor vi lär samla på oss...
Veckans ilandsproblem.

Trevlig helg!