fredag 14 januari 2011

En febrig liten kille...

Idag ringde de från dagis och sa att Aaron inte var sig lik och låg och sov, vilket aldrig händer nu för tiden, jag åkte dit vid lunch för att hämta honom och i dörren mötte jag en febrig, trött och eländig liten kille som inte ens orkade ta på sig ytterkläderna. Jag fick bära ut honom till bilen och in till soffan där han fortfarande ligger, helt förstörd. Utslagen med över 39 grader feber. STACKARS LITEN!!!!

Så vår helg blir nog inte alls som vi tänk oss, Aaron missar nog både sin kusins 4-årskalas och kompisens julgransplundring....men vi får kanske en del gjort hemma om han känner sig lite piggare.Fotot är från en dag i somras när Aaron var på Luddes landställe och njöt av bus med sin favoritkusin!
STORT GRATTIS PÅ 4-ÅRSDAGEN IDAG LUDWIG!!!

1 kommentar:

Nazima sa...

Hejsan!

Jag hittade hit via "Drömmar av vanilj", så mysig blogg du har, kikade även in i din webbshop, så mkt. fint!
Sedan måste jag fråga vart du köpt de görsnygga jeansen med dragkedja nertill?
Grattis till bebisen i magen ochså!
Kram o trevlig helg!