söndag 9 januari 2011

Finfin helg!

Hemkommen från ett idag vårlikt Stockholm väntade massor av nya beställningar på tavlor, åhhh vad glad jag blir när jag skriver om mitt företag här på bloggen och verkligen ser hur det ger en massa nya beställningar! Jag blir så glad av tanken på att mina tryck hänger på era väggar, i era hem! Tack!

Stockholm var som vanligt superkul! Att träffa gamla vänner ger sådan energi och glädje! Vi var på fjärilshuset i Hagaparken, vilket gav mig massor av nya idéer, för fjärliar är väl SÅ otroligt fina??? De stora, färggranna fjärilarna som flög fritt i växthusen kändes nästan lite magiska och trolska, på något vis.... Idag är sista dagen på min långa julledighet men jag önskar att den kunde vara mycket längre, jag är liksom inte riktigt klar med att vara ledig, känner jag. Men nu ska jag bara jobba 9 veckor till, sedan väntar en mycket, mycket efterlängtad föräldraledighet! Idag är i alla fall dagisväskan packad, kläder framlagda och matlådor gjorda, det ska väl i alla fall underlätta imorgon bitti?

Ha en fortsatt bra kväll!
KRAM!

Inga kommentarer: