fredag 31 december 2010

Gott nytt år!

Jag vill önska er alla ett riktigt gott nytt 2011! För mig kommer det att bli ett bra år, känns det som, och jag har många planer för det nya året som jag hoppas att jag ska ha tid att förverkliga.

Men här kommer en summering av ett händelserikt 2010!
Januari: Lättad över att julen var över, julen 2009 var den jobbigaste tiden i mitt liv, då skulle nämligen vår andra lille son kommit till oss men han valde några månader tidigare att återvända till himlen.
Februari: Gjorde en helt fantastisk resa till Montreal.
Mars: Började planera för vårt bröllop och njöt av att våren var på ingång.
April: Våren var här och min själ läkte för varje dag. Min styrka kom tillbaka. Vi planerade och började göra om i vår trädgård.
Maj: Aaron lärde sig cykla själv så det blev många cykelturer till småbåtshamnen för att titta på båtarna. Trädgården färdigställdes.
Juni: Jag gifte mig med min bästa Matthias och åkte på en fantastisk bröllopsresa. Love was in the air!
Juli: Semester i stugan, många lata dagar på bryggan och varma bad i sjön. Aaron slutade med blöja, ett stort steg för en liten pojke.
Augusti: Fick reda på att jag ÄNTLIGEN var gravid igen och lyckan var total, obeskrivbar!!!!
September: Aaron blev 3 år och vi firade med stort kalas. Jag blev 32 och vi firade med ett något mindre, men härligt kalas! Jag bytte också jobb.
Oktober: Jag fick förtroendet att bli ansvarig för samhällsplanering- och landskapsarkitekturgruppen på WSP i min stad. Stor uppgift och stor ära.
November: Många härliga kvällar med familjen framför brasan.
December: Allt gick i julens tecken, som detta år för mig var hjärtlig och lycklig! Aaron gav sin napp till tomten och känner sig nu som en STOR pojke!

Som nyårslöfte 2009/2010 önskade jag mig ett bra år och jag fick ett bra år!

2 kommentarer:

Anonym sa...

~~♥~~Gott nytt år~~♥~~

s.m.i.l.e sa...

Hoppas 2011 blir ett kanonår för dig och din familj. Jag önskar dig allt gott.

Kram! :-)