lördag 11 december 2010

Vagn till bebisen

Idag är vi på språng, mycket som ska fixas inför julen och så ska vi på middag hos goda vänner ikväll så nu är vi bara hemma en kort stund för att byta kläder och ta oss en välbehövlig fika i julruschen!
Idag var vi och tittade på vagn till bebisen också, vi har bestämt oss för en Teutonia Mistral S i helsvart, den är så fin och nu längtar jag ännu mer tills den lilla/lille ska komma! Ju mer grejer jag vågar fixa med, ju mer verkligt blir det att det faktiskt är en liten, liten människa som ligger där inne och gror! Men nu, när vagn och bilbarnstol är fixat så dröjer det nog länge innan jag tar nästa steg och tar in Aarons lilla korgsäng (som för övrigt jag, mina kusiner och syskonbarn har sovit gott i) och fixar med den, det vågar jag inte riktigt.....men den dagen kommer också!
Så här der vagnen ut, förutom den gröna randen som på vår ska vara svart!

Ha en bra kväll!

1 kommentar:

Karolina HD sa...

Åh, den kommer att bli perfekt! Vi köpte en Teutonia Fun och vi är så nöjda med den. Vi har inte ens köpt någon sittvagn utan använder vår vagn fortfarande även att Tyra är stor. Vi körde också helsvart, funkar i alla lägen och är inget man tröttnar på. Man hänger ändå på väskor, små leksaker och annat i färg och då slipper man se ut som ett färgfyrvärkeri :-). Allt gott till hela er familj, kram Karro