tisdag 14 december 2010

En gubbe!

Innan Aaron skulle gå och lägga sig idag sa han:
-Mamma, ska jag rita en gubbe till dig?
Och så ritade han en gubbe, med leénde mun, ögon, armar och ben!!!
Sedan fortsätter han:
- Gubben måste bo i ett hus också.
Och så ritar han en cirkel runt gubben som då är ett hus.

Min älskade lilla unge, vad stolt jag blir av att se dina framsteg. Att kunna rita en gubbe är ett litet steg för mänskligheten, men ett gigantiskt steg för en 3-åring på ständig upptäcksfärd!
Aaron, du är bäst!

Eftersom han ritade detta på en ritplatta och inte ett papper (varför är det så att det man verkligen skulle vilja spara inte går att spara?????) så tog jag fram kameran för att försöka föreviga konstverket.

Ha en fortsatt bra kväll, själv ska jag gå och lägga mig tidigt idag. Känner mig helt slut efter natten som var, den bjöd nämligen bara på 3,5 timmars sömn eftersom Aaron har fått hosta.

Inga kommentarer: