onsdag 29 december 2010

Dreaming of denim

Jag som ÄLSKAR kläder och skulle kunna spendera alla pengar jag äger och har på just kläder, skor och accessoarer känner mig i ärlighetens namn lite handikappad som gravid. Inte för att jag mår dåligt på något sätt eller har några större krämpor utan för att det helt enkelt inte finns så mycket att ha på sig...I-landsproblem, ja kanske, men stort för mig ändå...
Jag längtar efter att få ta på mig ett par riktigt tighta stuprörsjeans och en schysst vit topp och ett par vita converse...men det blir i vår, längtar, längtar!
De här jeansen som Cecilia Blankens visade på sin blogg häromdagen ska DEFINITIVT få flytta in i min garderog i april, för är de inte bara hur snygga och coola som helst!?!? Jag har redan abstinens! Korten är lånade från hennes blogg som du hittar här!
Ha en bra dag, allihop! Jag ska spendera min med möbeljakt, måste hitta en fin förvaringsmöbel till tv-rummet på övervåningen.
KRAM!

Inga kommentarer: