onsdag 8 december 2010

Vecka 23

Nu är jag inne i graviditetsvecka 23, redan! Oj, vad snabbt tiden går och oj vad bra det är för det betyder ju att det lilla miraklet där inne i min mage snart är hos oss! Oj, vad det sparkas rör sig där inne i magen och oj, vad jag längtar efter att få se bebisen, kramas, pussas och bara hålla om och beundra! Undrar om bebisen är lik sin storebror? Kommer han/hon att födas med lockigt hår, som Aaron gjorde (men det blev rakt på ingen tid alls!), kommer den ha Aarons pussmun och hans långa, smala kropp???
Vilken tur att det inte är jättelänge kvar nu, jag längtar så att jag snart spricker! Så här ser i alla fall den lille krabaten ut nu, bilden är tagen från nätet.

Nu ska jag plocka fram kläder tills imorgon och gå och lägga mig. Det har varit en lång dag med dagsaktivitet i Stockholm så jag känner mig trött nu.
Kram!

1 kommentar:

Mrs T sa...

Ja, tänk att det gått så fort! Efter v.20 tyckte jag det gick jättefort, för det är ju då det händer massa grejer som man märker av som tusan. Är så glad för er skull! Kan tänka mig att det är en förväntansfull storebror där hemma oxå!

Kram till er!