söndag 5 december 2010

Long time, no see

På väg till julbord. Ny slipover från Lindex

Nu är det snart 1 vecka sedan jag skrev här på bloggen, tiden går så snabbt och jag har alldeles för mycket att stå i, jag har nog aldrig längtat så mycket efter ett jullov som i år....snälla, snälla tomten, ge mig ett lugnt och skönt jullov med mycket tid att bara strosa omkring och göra ingenting!!!

Idag var vi i alla fall på Stegeborgs hamnkrog och åt ett väldigt gott julbord tillsammans med mina föräldrar och syster med familj, riktigt gott var det och det känns som om jag kommer vara proppmätt fram tills imorgon bitti. Julstämningen börjar infinna sig på allvar!

Jag och Aaron på väg till julbord!

Renoveringen av tv-rummet rullar på och det är bara lite lister som ska målas och sättas upp innan det är färdigt så det verkar som om vi kommer att hålla vår tidplan! Håll till godo, bilder kommer när allt är klart!
Nu ska jag kasta mig i soffan och mysa med mina två killar!

KRAM!

1 kommentar:

a piece of happiness sa...

Åh så fina ni var!!
Vi var också på, enligt mig, det bästa julbordet hittills.
Så mycket god mat, otrolig personal, mysig stämning, helt enkelt bäst :))