måndag 6 december 2010

Kalendertips!

Visst är det svårt att hitta en riktigt bra kalender? Därför vill jag ge er alla ett tips inför 2011!
Jag har under 2010 haft en kalender från PERSONLIG ALMANACKA och är helnöjd så idag klickade jag hem en ny för 2011. Den kostar 275 kr inklusive frakt och är värd varenda krona eftersom man får göra kalendern personlig både till fär och innehåll!
Idag klickade jag hem en grön kalender med en gullig liten fågel på!

Kolla hemsidan om ni inte redan gjort det!

Kram!

3 kommentarer:

Fröken K sa...

Jag har en kalender som ligger och väntar på mig, och jag bara vill att det ska bli 2011 så jag kan få börja använda den. :)

Vårt Svarta Hus sa...

Har också beställt en och fått hem, i år fick det bli med en bild på framsidan.

Kram

Karolina HD sa...

Åh, vilket bra tips! Jag går alltid i kalenderångestenstider så här års :-). Jag kör oftast en klassiker, Filofax i cognacsfärgat skinn. Men ibland går jag bananas och köper en från Ordning och Reda eller något. Alltid kul med lite färg och jag älskar ju allt som är rosa. Jag ska absolut kika in på hemsidan. Kram Karro