tisdag 1 december 2009

Nära döden-upplevelse

Ja, det är vad man kan kalla det jag upplevde natten tills igår, ett annat ord för samma helvetiska mardrömsupplevelse är magsjuka.
Och ja, det är säkert, jag dog nästan (kändes det som i alla fall). Jag vet inte vad som händer med mig när jag blir magsjuk men hela min kropp brakar ihop så utan att överdriva svimmade jag 4 gånger igår, 4 gånger!!!!!! Så, ja, man kan ju faktiskt säga att jag nästan dog!

Men imorse mådde jag bra igen så nu tar jag igen mig här hemma, har städat hela huset, skrubbat båda toaletterna, bytt lakan i sängarna och tvättat alla handdukar. Eftersom jag orkat med detta är jag nästan säker på att det var matförgiftning. Åt nämligen fördigkokt, färdiguppskivad julskinka från SCAN i söndagskväll.....så ät INTE det alla ni där ute, om ni vill ha en fröjdefull jul!

Nu ska jag måla hyllor!
KRAM!

1 kommentar:

me and alice sa...

Åh fy vad läskigt att du blev så dålig! Urk nu vill jag inte köpa någon skinka!!!
Hoppas du mår bra nu!!
Lycka till i min lilla utlottning!
Kram Susanne