tisdag 15 december 2009

Aaron & Me - Formgivning där hjärtat får ta plats

Jag hinner just nu inte riktigt med allt jag skulle vilja. Magsjuka sprider sig som en löpeld på Aarons dagis och därför har vi tagit beslutet att han inte ska gå dit mer innan jul, kan man bespara sitt barn från den helvetiska åkomman så gör man gärna det! Alltså blir det ett himla pusslande resten av denna vecka!

Jag har en del att visa er, bland annat den nyinköpta tapeten till tvättstugan, jag älskar den, vit i bakgrunden, med grå, turkosa och silverfärgade stora blommor på. LOVELY! Men det blir en annan dag! Jag ska också visa er hur vårt kontor börjar ta form, men som sagt, en annan dag....suck, tänk om dygnet hade fler timmar.....
Idag fick jag i alla fall klart med mitt företag! Nu är jag stolt ägare till mitt alldeles egna företag, Aaron & Me - Formgivning där hjärtat får ta plats.
Det känns jätteroligt, men också jättepirrigt!!!!! Tänka sig att jag tog klivet och gjorde det! Håll tummarna för mig nu att jag ska lyckas dra det hela vägen i hamn, men det ska jag väl fixa!

Mesta delen av min tid går till det nu, men det är ju bara roligt! Jag önskar som sagt att jag hade mer tid till att bara göra det jag helst av allt vill! Men, men, allting kommer till den som orkar vänta.....

Nu ska jag ta kväll och bara slappa, hoppas att min jul blir lite mindre hektisk, jag kan känna ett sting av avundsjuka på er alla som av olika anledningar kan vara hemma dessa dagar och NJUTA av julefriden....men snart ni så gör jag också det!

Kram!

Inga kommentarer: