onsdag 2 december 2009

Två julmöss


Man behöver ju inte bara ha tomtar vid jul och eftersom jag har VÄLDIGT svårt för änglar (för mig är änglar några som bor i himlen och vakar över oss, och alla populära änglavingar får mig att känna sorg eftersom det känns som en ängel har tappat sina vingar, och alla änglar behöver sina vingar!) så köpte jag två julmöss idag! De pryder nu min stol i köket till Aarons stora förtjusning!

Om någon mer skulle vilja köpa möss till jul så finns dessa på clas Ohlsson för 129 kr styck.

Kram!

1 kommentar:

Lena sa...

Vilka söta möss :) Måste köpa en varsin till mina tjejer. Håller med lite om det där med änglarna men det är samtidigt så fina. Måste bara säga att du är superduktig och att du gjort helt RÄTT med att starta företaget, man måste våga lite här i livet! Ska bli faster i januari + har flera vänner som ska få barn så jag kommer absolut med en beställning snart :)
Ha det fint!