tisdag 8 december 2009

Ingen rast, ingen ro

Det var några dagar sen senaste inlägget, jag förstår inte var all tid tar vägen!
Så mycket att göra och så lite tid! Igår var jag på julbord med mitt jobb, vi var på ett helt fantastiskt ställe som heter Wreta Gästgiveri och ligger mellan Norrköping och Nyköping. En jättefin gammal byggnad inredd i lantlig stil, och det fanns även en liten butik där man kunde handla inredning i gammal, lantlig stil, med andra ord, ett helt fantastiskt ställe!

Idag har jag varit i Stockholm och vänt och imorgon väntar jobb, jobb, jobb men snart har jag en lång välförtjänt semester, oj vad jag ser fram emot julledighet! Då ska jag bara njuta, ta det mesta i min egen takt och bara vara, vara med min lilla familj som jag älskar mer än något annat på jorden!

Nöjd med mig själv hade jag tidigare ikväll packat in en leverans med personliga tavlor som jag skulle skicka iväg till en beställare imorgon, och vad händer??? Jo en liten olyckshändelse inträffade vilket resulterade i MYCKET vatten över alltihop!!!!!!!!!!!!!! GGGGGAAAAAHHHHH!!!!!!!!!!! Tillbaka till tryckeriet fort som attan imorgon och böna och be om ny leverans, SNABBT!

Nu ska jag väl försöka ta det lite lugnt innan sänggång!

Inga kommentarer: