onsdag 30 december 2009

Vårkänslor

Jag är ingen vintermänniska, har aldrig förstått tjusningen med minusgrader, blöta kläder, kalla fötter, mörker och en herrans massa snö....så när vårgrejerna nu börjar dyka upp i butikerna vaknar min själ till liv igen och jag känner LYCKA.
Igår var jag och köpte den här nyinkomna tunikan på Lindex (från deras vårkollektion), den ska jag matcha med svarta strumpbyxor och conjacsfärgade stövlar just nu. När det blir varmare är det mina vita converse och leggings som gäller!
Den här out-fitten känner jag mig också riktigt sugen på! Också från Lindex.
De här bilderna kommer från H&M Home. Helt fantastiskt sovrum, och jättefina kuddar och plädar somÖ skulle passa finfint i vår soffa!


Nu ska jag jobba på med illustrationer, jag har en del beställningar som väntar. Jag känner mig SÅ LYCKLIG över att det finns så fina människor som vill ha mina illustrationer!

Inga kommentarer: