måndag 28 december 2009

Nytt år - Nya möjligheter

Bild från Sköna hem
Nu är det bara 3 dagar kvar på 2009. 3 dagar - sen går vi ett nytt år till mötes och jag undrar vad 2010 kommer att bjuda på? Mitt 2009 har minst sagt varit omtumlande, och det är ett år som jag är beredd att lägga långt bak i minnet och inte ta fram särskilt ofta. Jag hoppas och tror däremot att 2010 kommer att vara ett glädjeår!
Ett nytt år med nya möjligheter, helt enkelt!
Det är spännande att tänka och fundera över vad som kommer att hända, ingen vet, men allt händer för en orsak!
Vad jag däremot vet är att jag kommer ha en härlig nyårsafton tillsammans med släkt och vänner. Vi ska ha kalas hemma hos oss och jag funderar över dukningen. Det skulle ju vara härligt att ha det vintrigt med en touch av vår. Ja, vi får se vad jag hittar på! Rosorna på bilden ovan skulle i alla fall sitta fint på bordet, färgen är ju helt fantastisk!
I LOVE PINK!

2 kommentarer:

Lena/nära & Kära sa...

Det första du kan få göra 2010 är en fin tavla till min brorsdotter ;)hihi!
Jag skrev rill dig för ett tag sedan om att jag ville ha något fint till henne när hon kommer, och nu är det snart dags. Dom är säkra på att det är en tjej som ska heta Stella och hennes mamma ÄLSKAR rosa och prinsessor och "gullegull". Har du några ideer? och ungefär hur lång tid tror du det tar att få hem?
Ha det bra så länge så hörs vi!
Kram från
Lena/nära & Kära

Lindis sa...

Ja de roserna var jättefina!!!