lördag 26 december 2009

När juldagsmorgon glimmar....

....bygger Aaron och jag lego eller leker med hans nya Brio-tåg som han fick i julklapp av mormor och morfar. Julen hos oss har varit skön, julafton firade vi i Vimmerby och juldagen hos mina föräldrar. Idag är vi hemma och myser, men en liten tur på rean var jag tvungen att hinna med! En del fynd slank ner i påsarna, bland annat fina salladsbestick från Indiska.

Min lilla pojke har blivit stor!

Aaron var inte alls rädd för tomten, han gav honom (eller var det henne?) till och med en puss som tack för julklapparna! Höjdpunkten var annars att busa med sina kusiner, och då främst favoriten Ludde, de kommer nog med största sannolikhet ha MYCKET roligt tillsammans, de två!

Syns det att vi har kul ihop och att mormor bjöd på choklad???

Nu ska jag tillbaka till lego-bygget. Ikväll väntar Robinsson och Stenhuggaren, kanske tillsammans med den ischoklad och pepparkakskola som finns kvar?

JULKRAMAR FRÅN OSS OCH TACK FÖR ALLA FINA JULKLAPPAR!

1 kommentar:

Sofie sa...

Hej! Verkar som om ni haft en superb jul! Erik följde med mig ned till Skåne iår och det var mysigt värre! Ingen snö dock. Åter till Gävle imorgon och där lär det vara massor av snö! Tjoho!
Sista bilden på dagens inlägg funkade tyvärr inte. Men det var en väldigt fin bild på dig och Aaron! kramar från Skåne /S