torsdag 17 december 2009

Stolt lillasyster och moster

Idag var jag på min syster och systerdotters julavslutning i kyrkan, min syster är lärare på samma skola som hennes dotter går på. Min syster håller i musiken på julavslutningen och det är så fint! Hon spelar piano som en gud och leder kören bestående MASSOR av förväntansfulla ungar som om hon aldrig gjort annat! Mina fina systerdöttrar

Jag och min pappa satt där i kyrkbänken och var STOLTA! Och mina systerdöttrar var så fina med klänningar och glitterspray i håret. Jag blir så rörd vid sådana tillfällen, jag har svårt att hålla tillbaka tårarna. Man vet ju själv hur förvantansfull och lycklig man var när det var julavslutning, allt kändes liksom MAGISKT på något vis...och det var verkligen så det var idag, magin låg som en dimma i luften.....och snart kommer tomten!
God kväll!

Inga kommentarer: