söndag 27 december 2009

Julklappstest

Idag har vi haft ytterligare en lugn och mysig dag hemma. Vi började med en promenad sen gick vi hem och provade en ny julklapp, nämligen en fantastiskt bra och fin hushållsassistent! (snacka vuxenpoäng!!!!!) Vi bakade kanelbullar och de blev finfina! Mumsfillibabba tycker alla i vår familj! Så TACK mamma och pappa för den!
Självklart hjälpte Aaron till att baka (och äta deg)!
Tänkte visa en annan sak som jag fick i julklapp också. Alla ni som känner mig vet att jag är ganska kort, vilket ofta resulterar i ett himla massa klättrande på köksbänkar och bland skåp för att nå alla saker. Det har nu min pappa rått bot på när han gick och köpte denna FANTASTISKA pall från BRUKA. Han är bra, min pappa. Han vet vad hans dotter vill ha! Den är inte bara snygg, den är väldigt praktisk också, den går att ha ihopfälld, då tar den inte så mycket plats, och så kan man fälla ut två trappsteg så att man kan klättra upp. Så alla ni korta tjejer och killar där ute, den här pallen kan jag verkligen rekomendera!
God kväll, ha en bra söndagskväll!
PS. Nu vill jag ha vår....DS.

Inga kommentarer: