tisdag 15 december 2009

Jag fick en utmaning!

Jag fick en utmaning av Linda, häng med ni också!

Dagens vill ha: Mer tid!
Dagens klädsel: Mörkblå stuprörsjeans, vit topp, grå cardigan och rosa scarf
Dagens frisyr: Uppsatt (äntligen har mitt hår vuxit ut så att jag kan sätta upp det, jippi!
Dagens händelse: Jag har sålt 13 tavlor som julklapp till ett företag
Dagens låt: Tomtarnas julnatt
Dagens planer: Fixa det sista med julkorten, sen hitta sänghalmen!
Dagens saknad: Tid!
Dagens dummaste: Hmmm, vet inte riktigt...idag har jag nog inte träffat på några dumheter...
Dagens sjuka: Alla sjuka små barn på Fockens förskola
Dagens drog: Choklad
Dagens roligaste: Fortfarande en hemlis....
Dagens favorit: Ischoklad, dödligt gott!
Dagens köp: Julfrimärken till alla julkort
Dagens godis: Ischoklad, måste sluta vräka i mig nu....
Dagens humör: Gott humör var det här!

Inga kommentarer: