fredag 13 november 2009

Sia

Sia har så mycket fina saker och nu till advent och jul så hjälper de verkligen till att skapa den rätta stämningen!

Smart dekoration för glasen på julafton
En sån här gren skulle jag vilja ha till jul!

Juldekorationer som man enkelt kan göra själv, med lite fantasi.

Fantastisk lite kula att hänga i granen.
Ja, det finns så mycket man vill ha till jul och med lite fantasi kan man faktiskt skapa en hel del själv, det är just därför som jag i år har börjat tidigt med att tänka på jul, jag har också tagit lång semester i samband med jul för att verkligen hinna njuta av julen. I år ska jag vara förberedd!
Livet har lärt mig att ta vara på varje dag, att njuta av det lilla och inte ta någonting för givet, så därför ska jag njuta av planeringen, förberedelsena och den stora dopparedagen!
Nu önskar jag er alla en trevlig kväll!

Inga kommentarer: