måndag 2 november 2009

Inredningssugen!

Åh, jag har kommit in i en sån där period då man bara vill kaska ut allt man har och köpa en herrans massa nya saker och inreda på nytt! Kanske är det för att hösten har kommit på riktigt och man bara vill krypa in hemma och ha det bra?
I den stad jag bor finns en fantastisk inredningsbutik som jag nog ska ta och besöka imorgon på lunchen....Drömgården, heter den. Nnågra godbitar har de säkert som bara står och väntar på mig! Jag vill liksom få till det där lilla extra hemma hos oss, och jag hoppas att ett besök där kan vara ett steg på väg.


Bilder från Drömgården

Imorgon kommer vår nya hallbyrå från Nordic, ska bli så spännande att få hem den för det kommer att bli SÅ fint med den, jag tror att den kommer att passa PERFEKT i vår fina nya hall! Och om jag har tur så har alla kvarvarande lister kommit in så att min snälla, gulliga pappa kan komma imorgon kväll och sätta upp dem, då är det bara målning av dem som återstår innan hallen är i form. Bilder utlovas så fort som möjligt!
Nu väntar "jobb", jag har fått in ytterligare en beställning på en tavla!
Kram!

Inga kommentarer: