söndag 8 november 2009

Mycket att fira

Den här helgen har bjudit på många festligheter. Igår gifte sig Karin och Marcus i Riddarsalen i Stockholm, jag och Matti var där bland många andra gäster, och vilken fest sen! Helt fantastiskt!!! Fin vigselakt, otroligt god middag, trevligt sällskap och bra musik, kvällen var där med fulländad! Och inte nog med det, vi lyxade till med en hotellnatt i huvudstaden så innan färden gick hemmåt idag fick vi en STOR härlig hotellfrukost!

Idag firade vi FARS DAG! Jag och Aaron bakade en kladdkaka och bjöd våra pappor på. Både min pappa och Aarons pappa uppskattade kakan starkt! Som ni ser på bilderna uppskattade Aaron att baka OCH äta smet, behöver jag tillägga att badrummet fick ett besök efter baket???

Nu ska jag fortsätta med min hemsida, men mer om det en lite senare!

Vill passa på att TACKA faster Linda som har varit barnvakt i helgen. TUSEN TACK!!!!!

1 kommentar:

Lindis sa...

Sötisen. Det var en sån kaka som jag hittade i hans blöja 4 gånger