tisdag 3 november 2009

Hallen börjar arta sig


Idag var Aaron och jag och hämtade vår nya byrå till hallen och jag är SÅ nöjd med resultatet! Visst blev det fint!?!? Nu väntar jag bara på att få hem en helkroppspegel från IKEA som ska sitta bredvid byrån, äntligen ska jag kunna ta en kik i spegeln innan jag sticker hemifrån på morgonen!
De här fiffiga nyckelhållarna ska upp på väggen också, en för mig och en för Matti. På sin nyckelknippa har man alltså en liten nyckel som passar i låset på gubben, så när man kommer hem stoppar man nyckeln i nyckelhålet och vrider om, och där hänger nycklarna tills nästa gång man ska gå hemifrån. Jag köpte dem i Sydney, AUS. för flera år sedan, men vi gillar dem så mycket så de kommer att få hänga med länge!

Zinkkruka från Plantagen

1 kommentar:

Lindis sa...

fint. jag ska till ikea på fredag om du ska ha något?