tisdag 10 november 2009

Ett litet busfrö...eller kanske ett stort?

Ja, nu har det lilla busfröet i min son vaknat till liv igen...Vi var på övervåningen och han säger:
- Mamma, jag är törstig.
Jag svarar:
-Ok, då får vi gå in på toaletten och dricka lite (tänkte att jag kunde hjälpa honom så vi slapp gå ner till köket).
Då springer han in på toaletten och det blir tyst. Jag väntar någon minut....fortfarande tyst. Hittat på bus tänkte jag och går och kollar.
Och vad gör han?
Jo, han har hittat en medicinkopp (som han brukar få hostmedicin i), öppnat toalocket, doppar muggen i toan och dricker!!!!!!!! Om, och om igen!!!!!!!!!!!!!!!!!
Han tittar på mig innan jag hinner reagera och säger:
- Aaron dricker vatten själv! Gott-Gott!
Ja, vad säger man???? Skratta eller gråta????? Han tog mig ju verkligen på orden, så vad kan jag göra????? BUSUNGE!!!!!!!

För övrigt sitter jag nu spänd och väntar på Angela som ska jobba med min hemsida, Ska bli SÅ spännande!

Hörs ikväll!

Inga kommentarer: